.
In het najaar van 2022 staat de hele wereld te popelen om metaverses te bouwen.
Wij bij Kunst bij Gerrit ook! Sinds 2021 bouwen we ook aan een metaverse genaamd het Kunst bij Gerrit Platform – The Metaverse Of Art Communication
.
HET KUNST BIJ GERRIT – ART PLATFORM –
Het Kunst bij Gerrit Art Platform is een project om een gedecentraliseerde metaverse te bouwen bovenop platforms met meerdere ketens zoals Kunst, informatie, nieuws, zaken… Vanaf het begin zal het Kunst bij Gerrit Art Platform voortdurend worden geüpgraded en ontwikkeld, waarbij de modernste technologische en economische art & business frameworks, die zorgen voor een duurzaam fundament voor de volgende decentrale art diensten, communicatie, informatie en applicaties.
In tegenstelling tot andere metaverse projecten, bouwt het Kunst bij Gerrit – Art Platform – niet zomaar een paar kunst, nieuws-, informatie-, advertenties, muziek- of videotools, sites of platforms met RPA, IA, Menu POS, Blockchain- en NFT-technologie, methoden of software, en communiceert via de metaverse.
Het Kunst bij Gerrit Art Platform richt zich op het bouwen van een gedecentraliseerd crowd-economiemodel met een kern MetaFi-platform dat de levensader vormt van de hele art metaverse informatie-economie.
Daarnaast ontwerpt Kunst bij Gerrit Art ’s werelds eerste functionele online interactieve digitale informatie- en communicatiesysteem dat haar service tot leven brengt en hun efficiëntie en bruikbaarheid aanzienlijk verbetert.
.
.
Op zo’n uitgebreid en veelzijdig platform zullen Kunst bij Gerrit Art en haar partners een reeks unieke “art”-websites en -platforms ontwikkelen en publiceren met de meest populaire functies, zoals communiceren per informatie, informatie om te informeren en nog veel meer toekomstige communicatiefuncties .
Kunst bij Gerrit Art platform begint bezoekers online te bereiken en zal verschillende tactieken gebruiken om potentiële lezers en bezoekers om te zetten in echte burgers van de metaverse. Van daaruit zal het Kunst bij Gerrit Art platform geleidelijk een gediversifieerde gedecentraliseerde informatie-economie voor het publiek ontwikkelen, met een verscheidenheid aan digitale producten en diensten op verschillende gebieden.
Wat is de Metaverse?
Vraag je je af wat de metaverse is en hoe het werkt? Laten we beginnen met de basis.
Metaverse is een woord dat afkomstig is van het combineren van het meta-voorvoegsel dat “voorbij” betekent en het woord universum. Als we het kort zouden definiëren, zou het een universum van verder zijn.
Het kan gezegd worden dat de metaverse een vorm van virtual reality is, maar je moet weten dat niet alle virtual reality-diensten een metaverse zijn.
Met de metaverse kunnen gebruikers verschillende uitgebreide virtuele universums betreden, verbonden met verschillende soorten digitale omgevingen.
Sommige experts zeggen dat het de toekomst wordt, aangezien het de volgende grote revolutie is na internet.
.
.
Welke impact kan metaverse hebben op de online en offline wereld?
Na deze grote onthulling van Mark Zuckerberg en andere bedrijven die in deze technologie investeren, kunnen we verschillende effecten in onze samenleving verwachten.
Aan de ene kant moeten we het zien als iets volledig positiefs wanneer het wordt toegepast op online winkels, op een manier dat het klanten een uitzonderlijke winkelervaring zal bieden.
Stel je voor dat je via je telefoon een hologram kunt zien dat een paar schoenen of huismeubilair projecteert. Metaverse kan een betere ruimte voor digitale goederen creëren.
Nu, als het gaat om sociale interactie, kan metaverse een ‘ontsnappingsmanier’ bieden om de problemen van de samenleving te vermijden.
Hoe ontwrichtend het ook kan zijn, we kunnen er zeker van zijn dat deze technologie mensen dichterbij zal brengen dan ooit tevoren.
Onder deze dingen zijn de investeringen en protocollen om de metaverse te bouwen de kleine stappen naar de toekomst.
De groei zal beetje bij beetje plaatsvinden totdat we genoeg infrastructuur hebben voor ontwikkelaars en gebruikers.
.
Algemene Roadmap 2013-2025
De drie evolutionaire tijdperken van de Kunst bij Gerrit Art-metaverse zijn verbonden met de real-life ontwikkelingen van het Kunst bij Gerrit Art platform – Online Platform Concept & System. Elke markt (art, nieuws, muziek, business, radio, tv) zal worden gesimuleerd op elke hoofdsite, elke niche-omgeving, en er zullen meer uitbreidingen en subsites rond die specifieke hoofdsite op het online platform worden gebouwd.
Dit is waar we bij het Kunst bij Gerrit Art platform de afgelopen maanden in investeren, bouwen, ontwerpen en aan hebben gewerkt om een unieke metaverse voor de toekomst te creëren.
De CEO van Facebook, Mark Zuckerberg, heeft gesproken over zijn interesse om van zijn sociale media een Metaverse-bedrijf te maken. Op maandag 18 mei kondigde Facebook officieel op hun blog aan dat ze er de komende 5 jaar 50 miljoen dollar in zullen investeren.
.
.
De grootste sociale media ter wereld maakten hun interesse bekend in het bouwen van een metaverse.
Deze online wereld zal niet van de ene op de andere dag worden gebouwd door één enkel bedrijf, en het kan 10 tot 15 jaar duren om vorm te krijgen.
Het bedrijf investeerde de afgelopen jaren in virtual reality en augmented reality, het bouwen van polsbandjes en slimme brillen .
Nu heeft Facebook aangekondigd dat het tijd is om de metaverse te bouwen, een digitale wereld waarin mensen verschillende apparaten kunnen gebruiken om te bewegen en te communiceren in een virtuele omgeving.
Onlangs heeft Facebook te maken gehad met beschuldigingen dat het slecht is voor tieners en hoe sociale media hun leven beïnvloeden. Om van de metaverse een veilige ruimte te maken, is Facebook nu van plan om samen te werken met onderzoekers op vier gebieden, waaronder privacy en gegevensbeveiliging.
Dat zou gebruikers in staat stellen om hulp te krijgen als iets dat ze in de metaverse zien, hen een ongemakkelijk gevoel geeft.
Trending AR VR-artikelen:
1. Hoe VR transhumanisme naar de massa kan brengen
2. Hoe augmented reality (AR) de foodservice-industrie hervormt?
3. ExpiCulture — Een originele, wereldreizende VR-ervaring ontwikkelen